Droom debutant Moennoe wordt werkelijkheid

Deze week kan een heel belangrijke worden voor de 28-jarige Kenneth Moennoe (foto: rechts, tijdens de training van Natio). De linksachter v...


Deze week kan een heel belangrijke worden voor de 28-jarige Kenneth Moennoe (foto: rechts, tijdens de training van Natio). De linksachter van Excelsior is één van de achttien spelers die bondscoach Ricardo Winter heeft uitverkoren voor de voorronde van de Digicel Caribbean Cup 2010.

Moennoe is daar blij om. "Ik vind het een eer om bij de selectie te zitten. Als ik mag spelen, wordt mijn droom werkelijkheid", zegt de linkspoot enthousiast. "Ik heb altijd gedroomd om op het hoogste niveau te spelen en dit is een goede kans." Het is de eerste keer dat Moennoe voor een nationaal team is uitgekozen. Hij heeft nog geen idee of hij een basisplaats zal hebben, omdat hij pas vier weken terug bij de selectie is gehaald. "Ik zal wel blij zijn als ik mag starten of speelminuten krijg. Ik zal alles wat ik in mij heb geven. Ik zal samen met de anderen mijn uiterste best doen om de eerste groepsfase te winnen."

Als Moennoe aan de start mag verschijnen, is het na jaren dat een voetballer van hindoestaanse afkomst die eer toekomt. Toch is hij helemaal niet zenuwachtig. Hij denkt dat zijn familie hem alle ondersteuning zal geven deze week. Hij weet niet of zijn vrouw en hun driejarige dochter aanwezig zullen zijn, omdat zijn geliefde niet van voetbal houdt. "Wij krijgen altijd ruzie om voetbal", zegt hij lachend. Hij hoopt dat zijn uitverkiezing, zijn vrouw ervan zal overtuigen dat de jaren waarin hij met voetbal bezig is geweest, geen verloren jaren waren.

COMMENTS

Naam

Heren,56,Natio,56,Opinie,10,Overige,6,Suriname,56,Video,80,
ltr
item
Natio Suriname | Voetbal: Droom debutant Moennoe wordt werkelijkheid
Droom debutant Moennoe wordt werkelijkheid
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_SM3GoGytYMlG9xa6mjOq5cm4hc1OflR4FxLTiEeWR874mGMxzruCuIyGZHN5P5OA9tSphx6o-nS_fzHko3ijghuVQc7vj5S51d5OGxaUAaRmPYRHmPX7VCb_BqUaZjXVBSQ4QcPbl3k/s420/Kenneth+Moennoe,+Training,+Suriname,+2010.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_SM3GoGytYMlG9xa6mjOq5cm4hc1OflR4FxLTiEeWR874mGMxzruCuIyGZHN5P5OA9tSphx6o-nS_fzHko3ijghuVQc7vj5S51d5OGxaUAaRmPYRHmPX7VCb_BqUaZjXVBSQ4QcPbl3k/s72-c/Kenneth+Moennoe,+Training,+Suriname,+2010.jpg
Natio Suriname | Voetbal
https://natiosuriname.blogspot.com/2010/10/droom-debutant-moennoe-wordt.html
https://natiosuriname.blogspot.com/
https://natiosuriname.blogspot.com/
https://natiosuriname.blogspot.com/2010/10/droom-debutant-moennoe-wordt.html
false
3517194250845090273
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content